تعليقاتى
لو سمحت الباسورد وبارك الله فيك
29 ديسمبر 2011
شارك بالرد
2 ردود
29 ديسمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
موضوع اكثر من رائع
28 ديسمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
لو سمحت يادكتور محمد انا كنت عايزة اعرف ازاى اقدر اوصل لامتحانات السنين اللى فاتت . انا طلبة فى الفرقة الاولى
28 ديسمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
شكرا لك
28 ديسمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
انا من اصحاب العزيمه وتحديت كل الظروف لاحصل على درجه علميه افتخر بها والحمدلله وصلت لدرجة اليسانس فى الدرسات الاسلاميه
28 ديسمبر 2011
السلام عليكم اين اصحاب العزيمه لنصنع مشروع الحياه
28 ديسمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود
معلومات جميلة ومفيدة وكل المصنوعات تجنن
لكن عندى استفسار
عجينة السيراميك فية واحدة قالتلى هى تعملها نشا وغرا واللون فقط فانا احترت
ارجو افادتى وارجو تنزيل عجينة الورق والفيمو
وشكرا جدا
وارجو تنزيل طرق عمل ورود الفازات والفروع
28 ديسمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود

ربنا يوفقك :)